Makijaż dla chłopaka do szkoły.



Wiem, że jestem w tyle i ogólnie temat się przeterminował, ale bardzo długo zwlekałam z napisaniem tego posta, ale w końcu postanowiłam. Wypowiem się trochę na ten temat, ponieważ czuję, że muszę. Dla nieobeznanych w temacie - jakiś miesiąc temu Jakub Król wrzucił na YouTuba filmik, w którym pokazuje, jak chłopak może się pomalować do szkoły. I ogólnie chciałabym poruszyć tutaj kilka kwestii: o samym Kubie i jego filmie, o komentarzach i o filmach, które powstały na ten temat.

Kuba ogólnie wydaje się być naprawdę przesympatycznym chłopakiem, czasami nawet śmieję się do monitora, jak rzuci żartem. Lubię go, w sensie, jako twórcę. Jest też bardzo utalentowany. Czy ktoś widział jego charakteryzacje i makijaż na halloween?!? Zobaczyłam filmik w proponowanych, obejrzałam i nie wywarł on na mnie negatywnych emocji, a właściwie to nawet dałam łapkę w górę. Założę się, że dużo chłopaków pisało do niego o taki filmik. Jak mają się pomalować, żeby zakryć pryszcze itd. Kuba z pewnością nagrał ten filmik ze świadomością, że są ludzie, którzy go potrzebują. Że są w Polsce faceci, którzy chcą sobie nałożyć podkład czy korektor na twarz, więc logicznie do tego podchodząc, filmik ma sens. Czy nie? Nie byłam świadoma tego, że filmik może wywrzeć na kimś tak skrajne emocje, dopóki nie zobaczyłam komentarzy.

Dramat. Poziom komentarzy nie jest nawet niski, to jest dno. Jeśli chcecie sprawdzić, jaka jest polska mentalność w stosunku do rzeczy innych i powszechnie jeszcze obcych w naszym kraju, zajrzyjcie do komentarzy. Tam znajdziecie wszystko. "Zabij się pedale" "Gdybym cię spotkał na mieście, to bym cię za*ierdolił pedale" "Do gazu z nim" - serio?! Dawno nie widziałam takiego chamstwa i nienawiści, jak tam. Co tu więcej mówić, w tym przypadku hejterzy przekroczyli wszelkie granice. Z resztą, zobaczcie sami.

A co do filmików, które skomentowały filmik Jakuba. W pamięci został mi jeden filmik, możliwe, że niektórzy z Was go widzieli, filmik Serafina. Dawno nie słyszałam większej hipokryzji. Serafin już na początku filmu mówi, że jest tolerancyjny. Nic bardziej mylnego, bo zaraz po tym mówi coś w stylu "dopóki nie wejdzie mi w drogę" - co to w ogóle znaczy? Mówi tam również o tym, że facet powinien być męski, że jak będzie trzeba to kto wkręci żarówkę. Wow, co za ograniczenie. Każdy może wkręcić żarówkę, nie potrzeba do tego męskiego faceta. Pójdę o krok dalej - kobieta też może to zrobić. No ale dobra, zostawmy te żarówki. Wyraża się w sposób żenujący, mały zasób słownictwa krzywdzi moje uszy.
Poziom tego filmiku nie jest górnolotny, a raczej jest gównolotny. Podobnie jak komentarze, inteligencją nie grzeszy. Powstało też już sporo filmów, w których ludzie "gaszą" Serafina albo po prostu bronią Kuby. I dobrze, przynajmniej odzyskuje się trochę wiary w ludzi.

Żeby było jasne - nie jestem jakąś ogromną fanką makijażu u chłopców, ale nie wyrządza mi to żadnej krzywdy, więc się tym nie przejmuję. Nie to co niektórzy - jakby Kuba im rodziców pozabijał.

Natomiast Kuba odpowiedział na to filmikiem i w przeciwieństwie do Serafina wypowiedział się z szacunkiem i jeszcze życzył mu wszystkiego dobrego. To chyba o czymś świadczy. Przesyłam Wam linki, żebyście sami mogli obejrzeć i wykreować swoją własną opinię. Wnioski? - Kuba nagrywa dalej zajebiste filmy, a cała ta drama podbiła mu statystyki.


Makijaż dla chłopaka do szkoły https://www.youtube.com/watch?v=eAFGoaE6-2w
Film Serafina https://www.youtube.com/watch?v=P8-raHp6ud0
Odpowiedź Kuby https://www.youtube.com/watch?v=re3WIEVOk3c
Do następnego!

1 komentarz:

  1. Przynajmniej wiemy, że o siebie dbają i są zadbani. Nie to co nasze dresy z osiedl.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Two Faced - Blog lifestylowy. , Blogger