Pyszne muffinki marchewkowe - przepis.


Rzadko piekę, ale jak już piekę to trzeba tę chwilę uwiecznić - zrobić zdjęcie, pokazać wszystkim i czekać aż powiedzą "ale dobre". Moje muffinki bardzo mi posmakowały, więc postanowiłam, że podzielę się przepisem na moim blogu. 

Nie wiem, czy można je zaliczyć do kategorii "zdrowe", ponieważ znajduje się tam cukier, biała mąka, ale z drugiej strony jest tam marchewka i owoce. Sami zadecydujecie. 

Potrzebne składniki:
  • 2 szklanki mąki 
  • pół szklanki cukru
  • 3 jajka
  • 1 szklanka oleju słonecznikowego
  • 2 łyżki sody (ja daję proszku do pieczenia)
  • 2 łyżki cynamonu 
  • 1 cukier waniliowy (tak, cały)
Wymieszać, a dopiero potem dodać też już wymieszane w drugiej misce:
  • 2 szklanki marchewki startej na grubych oczkach (ja dałam dużo mniej, zabrakło mi, ale to nic)
  • 1 rozgnieciony widelcem banan 
  • 1 jabłko starte na grubych oczkach
  • pół szklanki wiórek kokosowych
  • 3/4 szklanki gorzkiej czekolady rozdrobnionej na małe kostki (po prostu jedna tabliczka czekolady)
Oczywiście czekolady można dodać w takiej ilości, jakiej chcecie. Możecie urozmaicić swoje babeczki orzechami. Ja tego nie zrobiłam, bo nie lubię orzechów. 

Piekarnik nagrzewamy na 175 stopni i każdą turę (u mnie 12 muffinek) pieczemy po 20-25 minut. Ja nie miałam dużych foremek, więc zrobiłam w takich typowo babeczkowych - małych. 

Gwarantuję niebo w gębie i życzę smacznego!

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Two Faced - Blog lifestylowy. , Blogger